19.1.10

Αγάπης Κύκλος

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

8 σχόλια:

  1. Δείτε κι αυτό:

    http://www.youtube.com/watch?v=flkFW5E0XcM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έχουμε δει. Φρόντισε ο κύριος κ.κ. μοίρης..


    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο


    aura

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό. Το είχα δει και παλιότερα,μα όσες φορές και να το δω πάντα με συγκινεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ σήμερα το ανακάλυψα. Καθυστερημένα. Με συγκινεί που είναι πατέρας - γιος, και όχι μητέρα - κόρη, σίγουρα δε θα ήταν τόσο ευαίσθητο και συγκινητικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σήμερα;;; Έχετε μείνει πίσω μαντάμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. annana
    δεν πειράζει..μου φτάνει που οι σχολιαστές μου είναι μπροστά:)



    Masterpcm
    Όντως..πολύ έξυπνη ιδέα και μεγάλη αλήθεια φυσικά.

    Ευχαριστώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πωπω!!! Το ήξερα από παλιά, αλλά το είχα ξεχάσει! :) Και εμένα τότε, μου το 'χαν πει, δεν είχα δει το βίντεο.. Πολύ συγκινητικό! Χάρηκα που μου το θύμησες! :)

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Μετά το χαρακτηριστικό ήχο, μπορείς να αφήσεις το μήνυμά σου. Μπιιιιπ.